HOME
 
Prezentare
About us
Redactia
Comisia de referenti stiintifici
Contact
Carti editate
structurate pe domenii [778]
Noutati editoriale
Oferta cartilor disponibile
Recomandari editoriale
Carti in pregatire
Dosar de presa
Evenimente
Biblioteca on-line
Servicii oferite
Oferta speciala
Caiete si auxiliare scolare [162]
Felicitari, Papetarie [60]
Vederi [22]
Concursuri
Cariera
Parteneri culturali
Birou de traduceri
Creatie publicitara
Tipografia
Retea de difuzare
Librariile Sedcom Libris
www.sedcom.ro
PRODART media
Studio de Inregistrari si
Casa de Productie
(acreditata O.R.D.A.)
Targul International de Carte LIBREX
Organizatia Patronala
AGORA

Cauta   Dupa
Comenzi prin e-mail: redactia@editurasedcomlibris.ro

Creatie publicitara

PACHET IDENTITATE VIZUALA

Pasiunea pentru Identitate
Pasiunea pentru Valoare

- Comunici mult in cuvinte putine -

Intr-o lume marcata de o avalansa informationala, de pluralitate, concurenta si competitie, adevaratii leaderi se remarca prin eficienta, calitatea produselor, performanta, stil si imagine…
Si pentru ca "o imagine este mai mult decat o imagine si uneori mai mult chiar decat obiectul al carei imagine este" (Paul Valery), o imagine bine aleasa, profund motiva(n)ta, de impact acapareaza, fascineaza, seduce, cucereste, supune si (se) impune, determina si identifica, diferentiaza si unicizeaza.
Penduland intre forta si subtilitate, identitatea vizuala a firmei se construieste si se dezvaluie in armonie cu dinamica politicii acesteia, sustinand-o intrinsec. Imaginea promovata transmite elementul esential prin care este recunoscuta o marca, un produs, un brand. Aceasta este memoria, dar si viitorul sau. In jurul identitatii vizuale a firmei, se contureaza un univers de forme, culori, spatii si sugestii. Identitatea vizuala este un act fondator de comunicare, in care se regaseste frumusetea, eficacitatea, profunzimea expresiei si placerea de a fi sau de a actiona. Asociind un element sau un complex de elemente grafice unui nume (sau unui cuvant), identitatea vizuala comunica si transpune imaginea unei firme, a unei institutii, a unei societati. Expresie simbolica de valoare majora, identitatea vizuala suscita ideea de apartenenta, de mobilizare, revela, comunica si se comunica; imaginea care se impune alteritatii este o stare de spirit, o marca a unicitatii, a singularitatii. Identitatea vizuala joaca un rol strategic in comunicarea personalitatii si a strategiei firmei, aceasta reflectand esenta imaginii pe care doriti sa o comunicati. Comunicarea se va dovedi deosebit de eficienta prin utilizarea armonioasa a elementelor specifice de design, cum sunt: liniile, culorile, formele, simbolurile, tratamentul topografic etc. Identitatea vizuala trebuie sa interpeleze si sa provoace o reactie.

Ce inseamna si prin ce se caracterizeaza identitatea vizuala a unei firme?

Identitatea vizuala este un concept modern care vizeaza ansamblul semnelor grafice care ilustreaza si simbolizeaza numele, valorile, idealul, scopul, cultura si activitatile firmei. Identitatea vizuala regizeaza un complex armonios de semnificanti sincretici: sigla firmei, gama de culori alese, tipul de caractere, modul de aranjare, care-si propune sa seduca si sa provoace pozitiv alteritatea.

Ce inseamna si cum se alege logo-ul?

Un logo este reprezentarea vizuala a unei societati, a unei marci, a unui mesaj. Acesta trebuie sa fie simplu, sa aiba o linie grafica eleganta, sa fie usor de recunoscut si de memorat, fiind un simbol percutant in mesajele comerciale si publicitare. Anumite logo-uri sunt compuse doar din numele firmei. Este cea mai simpla forma a logo-ului. Acesta poate fi imbogatit cu o sigla, cu un simbol, amplificandu-se astfel impactul mesajului si personalitatea firmei. Se poate opta pentru un logo "tip", inscris intr-un cadran de culoare (patrat, triunghi, cerc etc.). Logo-ul trebuie sa fie asociat unui stil vizual puternic. Un logo simplu si usor de memorat este cheia unei bune comunicari vizuale pentru firma sau societatea dumneavoastra.
Design-ul de logotip este un serviciu atat pentru societatile nou infiintate, cat si pentru societatile mai vechi care nu isi doresc un nou logo, ci doar un relooking al logotipului; cu alte cuvinte, vom conferi unui logo deja existent un aspect modern, il vom relansa, il vom actualiza, fara a-i altera, totodata, principalele concepte de comunicare, ii vom stiliza elementele grafice deja existente. Doar simbolul poate suferi anumite modificari, imaginea ameliorandu-i impactul vizual, sau linia fontului cu care este scris numele companieis, sau o noua cromatica poate sublinia noua dinamica vizuala a companiei.
Ansamblul elementelor grafice modeleaza un scenariu grafic, vizand schema de culori, codul vizual sau ambientul cromatic purtator de o semantica diversa; simbolurile si metaforele vizuale; corpul de litera (fontul). Toate aceste elemente grafice trebuie sa reflecte sigla (logo-ul) firmei si pictogramele folosite; sa expuna ideea centrala a firmei sau a produsului promovat. Stilul trebuie sa fie direct, concis, exact, puternic.
Se urmareste dezvoltarea unui brad puternic si modern, in care forma (cizelarea si stilizarea corpurilor de litera, descoperirea simbolurilor) traduce determinarea si dinamismul, combinarea culorilor simbolizeaza schimbarea si armonia, topografia evoca relatia si fluiditatea, namingul transpune, prin combinarea foneticii, lingvisticii, stilisticii, psihologiei, sociologiei si marketingului, interactiunea si profunzimea brandului.

Ce inseamna si cum se alege sloganul ?

Sloganul, legat in mod direct de profilul firmei, trebuie sa fie lizibil, usor de pronuntat si de memorat, idiosincretic, flexibil, placut din punct de vedere al armoniei fonetice. Gasirea cuvintelor-marca identitara sustine arhitectura unui brand de impact.

CE VA OFERIM NOI?

PACHETUL DE SERVICII COMPLETE
IDENTITATE VIZUALA
Un suport de identitate necesar pentru proiectele de dezvoltare a firmei

CUI SE ADRESEAZA ACEST PACHET DE SERVICII?

TUTUROR MANAGERILOR:
Celor care de-abia si-au inceput o afacere
Celor care si-au propus schimbarea imaginii firmei
Celor care nu s-au gandit pana acum sa investeasca in imagine

CARE ESTE SCOPUL ACESTUI PACHET DE SERVICII?

IESIREA DIN ANONIMAT

(RE)LANSAREA IMAGINII FIRMEI DUMNEAVOASTRA PE PIATA CONCURENTEI

TRANSMITEREA UNUI MESAJ EFICIENT CLIENTILOR ACTUALI SI/SAU POTENTIALI

Pachetul de servicii Identitate vizuala isi propune sa se distanteze net de imaginea traditionala a stilului publicitar, creand imagini si impunand stiluri percutante, care-si propun sa sensibilizeze alteritatea. Asocierea dintre o imagine cu un titlu sau slogan permite obtinerea unui mesaj stimulent, incisiv, sugestiv, pozitiv.
Fiecare logo pe care-l cream, fiecare identitate vizuala proiectata, este unica, fiecare client beneficiaza de o creatie personalizata! Fiecare document pe care vi-l propunem respecta liniile, legile, rigorile si regulile lizibilitatii si ale estetismului!

CE CONTINE PACHETUL DE SERVICII COMPLETE IDENTITATE VIZUALA

DOCUMENTE DE CORESPONDENTA/PREZENTARE:

En-tętes alb/negru sau color:
Format A4;
Logo;
Slogan; Coordonatele firmei;
Mentiuni legale.

Carti de vizita:
85 x 55 mm;
Policromie fata si/sau verso;
Logo;
Coordonate;
Nume, telefon, functie.

Carte de corespondenta:
Format 210 x 100 mm;
Logo;
Coordonate.

Plicuri:
Format 210 x 110 mm;
Policromie;
Logo;
Coordonate.

CATALOAGE DE PREZENTARE
BROSURI DIFERITE DE LA UN SEZON LA ALTUL
AFISE SAU FLUTURASI PROMOTIONALI
DOSAR DE PRESA
MAPE
INVITATII
CALENDARE
PLACHETE
CARCASA CD
TIMBRE

Participarea la intalniri de afaceri, simpozioane, targuri, precum si diversele intalniri cu partenerii de afaceri, toate acestea presupun si oferirea unui set de materiale diverse care constituie un punct de plecare pentru initierea unei colaborari de afaceri. Tocmai de aceea, toate aceste materiale trebuie sa aiba o tinuta grafica deosebita, moderna, incitanta; textele, imaginile, simbolurile trebuie sa fie bine alese si combinate armonios, iar tiparirea in sistem offset sau digital (chiar si in tiraje foarte mici) - ireprosabila.

CONCEPTIE SI TIPAR - NUMAI PRIN NOI !

PROCESUL DE CREATIE SE DESFASOARA IN TREI ETAPE:

1.Alegerea unei imagini;
2.Integrarea intr-un cadru specific;
3.Integrarea textului.

CREAREA LOGO-ULUI SI A SLOGANULUI

Acest serviciu se desfasoara in trei etape:
Etapa 1: Dupa completarea formularului pentru comanda in care ati inserat si o descriere exacta a profilului firmei dumneavoastra, precum si obiectul de activitate, unul dintre graficienii nostri va va propune intre 3 si 7 machete.
Etapa 2: Dupa ce logo-ul a fost selectionat, acesta poate evolua grafic si cromatic, in functie de observatiile si sugestiile dumneavoastra.
Etapa 3: Dupa ce logo-ul a fost finalizat, acesta va putea fi inserat ca suport grafic de baza in en-tete, carti de vizita, brosuri, plicuri, afise etc.)

Toate aceste creatii grafice va vor fi furnizate pe un CD care va contine toate elementele necesare pentru o buna utilizare! Copyright-ul reprezinta de acum inainte un atribut exclusiv al firmei care a comandat acest pachet de servicii!


Lucrari realizate

   
   
     
     
     
   

Copyright © 2009 - 2014 Sedcom Libris - Editura | Protectia Consumatorilor - ANPC